Elefant organizează Singles’ Day în acest an pe 11 noiembrie

Elefant.ro

Clienții elefant.ro vor beneficia de două evenimente de shopping majore în această săptămână. Primul dintre ele, Singles’ Day, va avea loc doar pe data de 11 noiembrie, exact în ziua în care, anual, sute de milioane de cumpărători din întreaga lume caută cele mai bune oferte pentru a achiziționa din timp cadourile pentru final de an. Elefant.ro a organizat în 2019 Singles’ Day pentru prima dată în România.

Campania de Black Friday, deja tradițională în calendarul evenimentelor de shopping din România, va avea loc în perioada 12-13 noiembrie.

Categoriile cu cele mai multe produse aflate la reducere vor fi:

  • cartea în limbă străină, unde peste 600.000 de mii de titluri vor beneficia de prețuri speciale, un număr triplu decât în 2019;
  • cartea pentru copii, părinții și nu doar ei putând alege titluri cu preț redus dintr-un catalog cu peste 100.000 de titluri;
  • jucăriile, în acest an având și zona educațională foarte bine reprezentată prin produse Stem și Montessori;
  • Parfumurile și cosmeticele – peste 2000 de produse vor avea prețuri speciale în cele două campanii, cea mai mare reducere la această categorie mergând până la 80%;
  • Ceasurile și accesoriile – o selecție de 500 de produse vor beneficia de discounturi în acest an. Aici, cea mai mare reducere va fi de 90%.

“În cele 3 zile de campanie așteptăm aproximativ 2 milioane cumpărători pe elefant.ro. Pentru a facilita livrarea către cumpărători, în acest an avem la dispoziție nu doar serviciile clasice de expediere la domiciliu prin partenerii noștri din sectorul de curierat, dar și o rețea de peste 800 de pachetomate easybox, precum și pickup-point-urile proprii elefant.ro răspândite în întreaga țară. Încurajăm astfel cumpărătorii să aleagă cea mai convenabilă metodă de livrare și cel mai la îndemână punct de ridicare a comenzii. Astfel vom degreva sistemul logistic și produsele preferate vor ajunge mai repede în posesia celor care le-au comandat”, declară Sergiu Chircă, CEO elefant.ro.

Din traficul total, elefant.ro estimează ca peste 84% să de pe dispozitivele mobile, atât din aplicație, cât și din browser. Peste 40% dintre comenzi sunt estimate a fi achitate cu cardul bancar, în momentul plasării. Cumpărătorii pot totodată să își salveze cardul în contul lor elefant.ro înaintea campaniilor comerciale pentru a-și putea plasa comenzile din doar câteva click-uri.

“Ne așteptăm totodată ca numărul comenzilor plasate din afara României, pentru familiile aflate în țară, să crească pe fondul restricțiilor de circulație”, declară Sergiu Chircă, CEO elefant.ro.

Comunicat prSteps

Coolturism
Logo